assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Wednesday, December 21, 2011

kursus induksi 3/2011

assalamualaikum....

hello! it's me again and again.. mesti korang rasa jemu muak kan nak baca aku punya kisah...tp aku xkisah pon... korang nak baca ka xmau ka ikut suka la kan.. depends la... hik3... ekceli, dah lama aku nak stoey pasal aku punya kursus induksi ni...tp memandangkan ada ja masalah yang menghalang. so aku pon tangguh2.. sampai la sekarang ni... haih.. ni pun jenuh aku nak tunggu nak upload pic... byk kot...siap aku sempat p goreng ayam, buat cucoq, minum petang, mandi, tgk tentang dhia...baru nak habis kot.. betrapa lembapnya line celcom berokband kat umah aku nih... haih...

kalau cerita xda gambaq xbest pulak kan... so, aku pon gagahkan hati sabarkan jiwa upload sebanyak mungkin gambaq untuk cucu cicit aku tengok di masa akn datang.. kehkehkeh...
as you know, minggu lepas aku baru je balik dari kursus induksi... dari 5th dec until 11th dec 2011.. mmg penat la bai... tapi pengalan baru banyak.. nad balik je dari kursus tu. on 14th dec kitorang student nurses ada exam.. lembaga exam... mmg best la kan.. alhamdulillah semuanya berjalan lancar mcm dirancang... thank Allah...

kat UCSI university lagi time ni.... last memory...

dah sampai KSKB Sg. Buloh... tunggu nak daftar n masuk bilik... tengok betapa byknya barang yang kitorang bawa...hehehehe

budak cute ni nama dia nur zarith sofea.stdnt nurse ucsi gak..tetiba dapat lak 1 group 5....first year kitorang serumah n sebilik..second year da xsama bilik....pas 2 third year rumah pon asing2 da... but we are still in one class...

ni la kerja kitorang time rest.. orang lain time rest 30 monutes kuar berjimba jimba.. aku dgn pia kan ke port belakang untuk bersnapping.. kikiki.....

haaa... presenting to you.... group 5 punya members... ni time explorace ni... apa yang penting!!! kerjasama~ lalalalala.... walapun xdapat nak angkut hamper wak balik tp kitorang enjioy giler3 time explorace tu...

seee.... ni hari ke berapa aku xtaw... mmg ni la keja kami....jangan jeles k....

smile enough

ucsi students

we again and again....

ni dah hari last.. majlis penutupan.... best time nih.. tgk performance yang diorang buat.. mencuit hati...

manimalar and me! kitorang  1 rumah dari first year sampai third year... 


this is my best friends eva n eva....

ni muka stdent ucsi yang tersangkut dalam group 5... pia, aku, liza... heeeeeeeee~

green... kedamaian.. right????

:)

ni la wajah2 penjawat awam.... group 5 the best!

=,= pagi2 before nak kena jalan g kolej... jauh nak kena jalan taw...

time explorace... with Kuhaniswary.. member group 5... tgk pic ni cuba jawab soalan ni ok..
1) dalam pic ni aku yang tinggi or kuhaniswary yang rendah??? kompius =,=  #joking

all kasut gegurl dak2 group 5... nefore explorace...

this in my tag.....nak tunjuk jugak tu... ngeh3... ada aku kesah????

banyak kan gambar.... heeee.. selamat menjamu mata.... kalau xsuka xpayah tengok... so now, i have no idea to write anymore...ketandusan idea gitu.. aku dekat rumah ni ada semua but bosan gila.. tak tahu nak wat apa.. help mee.. anyone nak ajak aku kuar?? jom la jom la...xmalu kan....hehehhee

ok lah, nanti aku akan cerita tentang kisah lain pulak.. ceh, macam hampa semua nak taw sgt kan cita aku nih... hehe. malam ni mcm xda cita best ja kat tv.. adooii apa aku nak wat nih...okey lah dah banayk merapu.. till here readers,.. take care.. mmmuahahhh....

okey enough said! thank you for reading this entry.... bubuiiiii......
wassalam... 

p/s: xsabau nak tunngu new year 2012.... <3 *wink*
sz~


4 comments:

Um4r Sh4h said...

awk awk awk....hehe nur zarith sofea tu dh kawen ke blom??tehehe

lindariepin said...

no commnt.. :P

Zeck Vion said...

nur zarith sofea sweettt. mcmna nk bknalan dgn dia boleh fb/twitter dia

Zeck Vion said...

assalamualaikum. saya insan tersesat masuk blog ni dan tertarik dengan nur zarith sofea. mcmna nak berhubung dengannya boleh bagi fb/twitter/email/blog dia kalau ada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...