assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Thursday, February 09, 2012

dua tahun

as salam... dear diary....
lamanya kan menyepi... bukan xjenguk kat sini.. slalu ja jengok.. tp jenguk jela xdapet nak update entry banyak2 sebab berukban aku ni sgt xmemberi kerjasama kepada tuannya... aku just blogwalking baca entry2 orng lain...dlm sibuk2 dok bc blog org sz cakap kat aku mcm ni...

sz: dok watpa 2??(lebih kurang mcm ni la)
aku: tgh baca blog orang 
sz: eleh, beria baca blog orang bukan ada orang nak bc blog dia pon...
aku : biar ah...xsuruh pon orang lain baca blog ni.. teheee....

ok.. situasi di atas adalah lebih kurang situasi yang berlaku antara aku dan sz...ok fine.. xda orang pon nak baca apa yang aku merepek dalam ni.. tp biar la kan.. aku just isi masa lapang aku dari membuat bnda2 yang xberfaedah mcm tido n berfacebook... hahaha... baik aku buat entry baru kan.... :) cerita apa yang boleh aku cerita kan...

YaAllah, panjangnya pendahuluan.... haha sebebnarnya enry kali ni aku nak cita sal 2 tahun...apa yang dua tahun??? ok.. smlam 8 febuari 2012 bermakna dah 2 tahun aku ngn sz couple+gaduh+baik+bertengkar+baik+hepi... pejam celik pejam celik dah 2 tahun dah... rasa mcm baru ja aku kenal si sz ni..... hahaha.. aku ingat lg..first kitorang dating ramai2...ngn kawan2...pas 2 first kitorang dating berdua kitorang naik lrt je nak g mana pon... see, susah2 dahulu bersenang kemudian... kan sz kan...<3

tup tap tup tap... lap peluh sat..sbb terlampau teruja n xterkata bila usia hubungan aku n sz mencapai angka 2 tahun... harap hubungan ni berkekalan hingga ke syurga ....amin....

buat Saiful zakuan, lelaki yang bertakhta di hati saya sjak 2 tahun yg lalu..(mst ada org yang dengki akan cakap mcm ni.. eleh, baru dua tahun)

"..bila kau senyum ku gembira..
bila kau sedih ku menangis.."

diam tak diam, dah 2 tahun masa berlalu kan...cepat ja rasa masa berlalu.sedar xsedar dah 2 tahun usia perkenalan kita.dulu masa mula2 kenal rasa mcm muda lagi.. mcm tak matang lagi...tp sekarang??? dah matang ke?? 

hahaha dulu kita kenal masa sy belajar kat kl.. awak dok kl..tp skng sy dah kat penang and awak still lagi kat kl.. walaupun jauh, kita ttp boleh berhubung.boleh call, msg.hbgn kita ttp utuh kan... aminnn....semuanya atas dasar saling percaya antara satu sama lain. 

"..dimana saja kau berada,ku kan tetap bersamamu..
walau pon jasad ku jaun, namun hati tetap dekat padamu..."

hiks2... tp biasa la 2 kan, mana ada hubungan tang xdilanda ombah.. cewah ayat....mcm tulah jugak dgn hubungn kita.,mcm2 dugaan yang kita lalui..ttg pngln misteri..yang 2 yang paling xleh lupa n satu lagi bnda yang saya xleh lupa pasal n***i (sz saja yang taw)...dugaan tu yang paling ada dalam ingtn saya sampai ke sekarang.semua dugaan tu kita lalui  yang akhirnya mnybabkan kita 2 lebih kuat dan lbh matang,pengalamnan boleh mendewasakan kita.banyak yang saya belajar ttg hidup sepanjang saya kenal awak..

dengan awak saya telah belajar untuk ketawa bahagia, belajar mengis.. saya bukan jenis manusia yang mudah menangis tp jujur bila dgn awak air mata sy turun dgn lajunya bila ada sesuatu yang menimpa hubungan kita.nsb baik jugaklah awak ni mmg pndai memujuk dan menenangkn saya.. tp kdg2 awak xpujuk pun.. saya taw....

sz, awak pelengkap hidup saya n awak penyeri hari2 saya... saya xleh bygkan hidup saya tanpa awak disisi...and sy xnak bayangkan langsung..

"..biar masa berganti masa, biar pun musim berubah..
telahku katakan pada mu oh sayang..
sengan kuasa Allah dapat memisahkan.."

Terima kasih YaAllah dan terima kasih awak untuk dua tahun ini.. dua tahun yang cukup dengan kebahagiaan, suka, duka. walaupun awak di kl saya di penang.. awak ttp dekat dihati saya... chilll..sy syg awak n akan sentisa syg awak.... <3 sz!

                                                               
sz, terima ksih sbb sudi datng penang smata-mata nak jumpa saya... walaupun cuti pnjg 2 awak boleh balik pahang tp awak datang penang... tq.. tq jugak sbb hadiahkan saya baju purple yang comel n novel 'aku bukan mistress'.. sy xhbis baca pon lagi novel 2... best cita dia....lg best sbb awak yang hadiahkan...teheee....thank you so much!!!  saya xbg apa2 pon kat awak kan... sori....hmmmm...

k la... sampai sini saja entry kali ni.. happy annyversary yg ke 2 tahun kita couple.. harap hubungan ni berkekalan sampai ke syurga.. amin... i love u.... byee...oppsss, entry jiwang kali ni yer..

wassalam...







0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...