assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Friday, February 03, 2012

mereka sudah.. aku bila pulak?? hehehe :D

assalamualaikum
hai semua.. selamat malam...rasanya belum terlambat lagi kalau aku nak wish gong xi fa cai kat semua yang menyambutnya.nampak mcm giler siput babi x? hahaha.. CNY dah nak habis baru nak wish kan.... hehehe... hiks..

cuti2 pnjang ni kan.. makan banyak undangan perkahwinan yang aku dapat.. semuanya kawan2.. mereka dah sampai hari bahagia... hehe.. tahniah semua.. first aku nak cita pasal kenduri kawen kawan aku yang dok kat kelantan.pas 2 disusuli dgn kawan aku yang dok kedah... meh sini meh.... tp rasanya xda la nak cita sgt.. just tgk gambo jela eh....

-
-
-
-
-
-
-
-
-kenduri idah
lokasi: machang, kelantan

bersama bride! :)

peace :)

wakil2 ucsi....

sape pengantin sebenarnya nih...

cantik kan pelamin die..

amik berkat...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-kenduri ekin-
lokasi: kuala ketil,kedah

siti farhanah dengan pengantin cantik :)

berseri seri muka diorang kan.,. selamat pengantin baru.. p/s: cer tgk pengapit perempuan... siap buat peace lg..

ucsi geng yang berada di sana :)

aku dengan pengantin a.k.a. my bestfriend..

senyum sokmo....

kenduri diorang nih kan selang 1 minggu jer... meriah wa cakap sama lu.. best... ni la first aku attend kawan2 sendiri punya wedding.. lepas nih sape lak kan nak jemput aku.. hiks.. aku tunggu!
k la.... daaaa! wasaalam

p/s: entry kali ni sbnrnya dah lama nak publish tp asek tersekat jek.. dok dlam draft.. huuu. 2 yang ntah ape2 kan...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...