assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Wednesday, February 01, 2012

selamat hari wilayah persekuatuan

assalamualaikummm.. hai semua...

tgk tajuk entry ja dah taw apa aku nak ckp kan.. hew3... first skali aku nak ucp selamat hari wilayah persekutuan kuala lumpur, putrajaya, labuan.. untung la sapa yang dok kat 3 wilayah2 yang tersenarai 2... hahaha.. dapat cuti free.. boleh santai2 dgn pamily. p picnic2 tepi pantai.. p tgk wayang dll... heheheh... 

 peace!!! selamat hari wilayah semua....

tb2 aku terpikir kalau aku msh stdy mst aku ponm cuti skali hari wilayah ni..huhuhu.. sedihnya.. motip.. padahal kau kat umah ni mmg hari2 cuti la linda oiii.. cuti smpai xtaw nak wat apa dah....bosan tahap melampau dah ni.. sabo jela....

sknrg baru pukul 12 and aku dah siapkan semua kerja yang mmg aku akan lakukan hari2 iaitu membasuh, menyapu, menyidai, mengemop(3 hari sekali), mencuci, memasak(kadang2 je sbb slalu abah aku yang masak.untungkan dapat abah yang pandai masak..).. syabas!!! well done linda.... smua kerja 2 aku dah lakukan dengan jayanya hari ni... =)

and for orang yang slalu ckp aku keding kurus kering tu.. aku nak ckp yang aku kat rumah ni makan dgn bersemangat sekali.. xsabar nak p tabika mak nak p timbang berat.. abah pon smpai geleng kepala tgk aku makan.. boleh bayangkan x??? lepas 1 ...1 aku mkn... misi aku kan nak menambahkan berat badan jadi 50 kg... sblm ni berat aku averave 44-46 kg je,, underweight taw.... sedih rasa diri sebab kekurangan zat makanan.. :( tp semua tu akan bertukar bila aku ddk di rumah mcm sekarang.. hati senang hidup gembira sbb slalu makan.. hew3...

 tengok... aku siap letak pic mkn lagi....sedapnya fries... nak mkn!!!

dah hbs bab makan.... skng nak crita bab apa pulak eh???? erm.. ermm (sambil berfikir seketika) eh, nak cita ni yg 4 hbln ni sz nak datang penang... yeyyyy!!! pas 2 kaan pas 2 kan... sz ckp nak belikan aku novel.. sz yang ckp... aku xcakap.. hahaha... bestnya...syg sz!!! wahahahaha... actually, cakap pasl novel ni aku baru je beli novel.. opss bukan aku yang beli tp mak aku tlg belikan.aku pilih mak aku bayar..... beli hari sabtu lepas.. and hari isnin dah siap baca... cepat kan... so, lepas ja hari isnin aku pon mula la xtaw nak wat apa... sbb dah habis bahan bacaan aku baca..

nak taw x aku beli novel apa..meh aku tunjuk...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jeng jeng jeng...
-
-
-
-
-
-
-
-
-

akhirnya aku kahwin... lawak kan tajuk ni.. cita dia best jugak...  cita pasal budak debab yang bernama Diana...slalu gaduh dln fb dgn laki yang bernama Terhangat^Di^Pasaran... nak taw mcm mana jalan vceritanya??? p lah beli... hahahaha.. kejam gila statement kan...

ok lah.... nak tw x dlm proses menghasilkan entry ni aku sempat lagi merempit p maik mak aku dari sekolah.. giler kentang kan aku... hahahaha.. k lah.. xmau merapu2 dah.. cek nak p makan .. lapaq nih.. hari ni cek msk ayam msk merah, sayur campur dengan ikan goreng.. amacam???? ada gaya suri rumah bekerjaya x??? hahaha..perasan nak mampus!

ok.. see u next entry.. daaa...

p/s: mcm terpesong pulak tajuk entry kali ni....cita pasal hari wilayah ciput je tp cita sal hal aku yang bnyk... ada aku kesah???

wassalam....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...