assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Friday, March 16, 2012

hkl here i come...

assalamualaikum...

td dah boleh  cek secara online untuk penempatan kerja kat PORTAL KKM.. hew... nerbes taw ms nak mskkan nom kp... ms isi borang penempatan time setadi dulu aku letak 
pilihan first : PULAU PINANG
pilihan second: KEDAH
pilihan third: PERAK

tp tadi lain pulak jadinya.nak taw x aku dapat kerja tang mana??? jeng jeng jeng( tp tgk tajuk entry pon da dapat tw kan..)

aku dapat HKL.. ok ... aku kena terima kenyataan yang aku kena dok KL lg sekali.. OMK(oh mak kau) harap dipermudahkan segalanya.. 2/4/2012 ni aku kena lapor diri.. doakan aku yer kwn2 untuk mula memasuki alam pekerjaan.. aku kena berjauhan dengan famili lagi sekali...uwaaa... tp nsb dekat dengan yang tersyg.ada hikmah disebalik semua ni.. aku kena think positif..mgkin lepas ni aku akan jadi lebih maytang and lebih berdikari.....teheee.. 

 sapa xpecaya aku dpt hkl 2 meh aku tunjuk bukti.. tgk bawah yer...

Nama NORASLINDA BINTI ARIFFIN
No. Kad pengenalan / Pasport 900913-07-xxxx
Jawatan JURURAWAT GRED U29
Tempat melapor diri HOSPITAL KUALA LUMPUR
Urusan PENEMPATAN JURURAWAT GRED U29
Tempat penempatan wajib HOSPITAL KUALA LUMPUR
Tarikh penempatan 02-04-2012
Nota SURAT PENEMPATAN TELAH DIHANTAR MELALUI POS LAJU             

3 comments:

cik ena said...

DEAR..1ST LAPOR DIRI U JAHIT SDRI KE BAJU NURSE,,KOMPIUS LAAA

cik ena said...

baju uniform ms 1st lapor diri tuu pakai uniform u29 ke,,,or pakai bj formal jee,,kompius laaa

lindariepin said...

ms lapor diri pakai uniform dah... unifom 2 jahit sendiri.. hehehehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...