assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Friday, June 08, 2012

entry cacamerba 2 tahun 4 bulan

hai. assalamualaikum...


motip???

penat taw pikir nak update apa untuk belog nih....pikir punya pikir tiba2 jari nih mcm excited ja nak menaip kan... wehuuumana pegi ntah post semalam..
 dah la pagi tadi jadi incas kat wad.. memang penatberkejar kejaran dalam wad kan... terketaq ketaq taw.. bukan takut ke apa.. tp lapaq,aih..keja sampai xdan nak makan... contohi lah pekerja cemerlang ini ye tawan-tawan *pang!!!! ayat nak gedik aja... damn..


tapi tak ape lah, balik pukui 2 lebih sampqi umah tukar baju trus masak.. nak tahu apa yang aku masak??? hehe.. aku masak spageti je hari ni.. cendawan yang berbaki di dlam fridge aku guna semuanya.. hamik kau.... mmg sos spageti aku td penuh la dengan cendawan.lepas masak mandi smayang then baru la makan dengan tenang..... slllrrpppp.. sedap....lepaskan tension sbb lapaq punya pasal...lepas makan aku tido plak.. mmg bunc** la kan perut ni.. kuikuikui...

actually kan, aku tak da point nak update tapi disebabkan rasa mcm dah lama xupdate..so, niat suci murni untuk update belog ni aku teruskan jugak.... disebabkan itu lah makan terupdatelah ayat yang merapu meraban ntah hapa2 ni..

ok what..hari ni 8 june 2012 kan.. nak tahu apa yg special tarikh ni??? ok.. meh aku nak cita meh... tarikh ni bersamaan dengan 2 tahun 4 bulan aku dgn sz in a relationship.. eceehhhh...bersamaan jugak dengan 28 bulan kami gaduh+baik+gaduh lagi+ baik balik n seterusnya...berulang ulang kali....pewwitttt


hiks2... tp biasa la 2 kan, mana ada hubungan tang xdilanda ombah.. cewah ayat....mcm tulah jugak dgn hubungn kita.,mcm2 dugaan yang kita lalui...semua dugaan tu kita lalui  yang akhirnya mnybabkan kita 2 lebih kuat dan lbh matang,pengalamnan boleh mendewasakan kita.banyak yang saya belajar ttg hidup sepanjang saya kenal awak..


dengan awak saya telah belajar untuk ketawa bahagia, belajar mengis.. saya bukan jenis manusia yang mudah menangis tp jujur bila dgn awak air mata sy turun dgn lajunya bila ada sesuatu yang menimpa hubungan kita.nsb baik jugaklah awak ni mmg pndai memujuk dan menenangkn saya.. tp kdg2 awak xpujuk pun.. kan awak ckp siang tadi yg awak xromantik.. tp xpa.. xkisah pon..


Terima kasih YaAllah dan terima kasih awak untuk dua tahun 4 bulan ini.. dua tahun  4 bulan yang cukup dengan kebahagiaan, suka, duka. 

" sayang bukan hanya waktu susah dan senang tp waktu sakit juga " heee .. tp kan... aku sakit sz jaga tapi bila sz sakit aku mcm xjaga sgt kan... sob sob sob... jahatnya!!!!

 
k la... sampai sini saja entry kali ni.. happy annyversary yg ke 2 tahun 4 bulan kita couple.. harap hubungan ni berkekalan sampai ke syurga.. amin... i love u.... byee...oppsss, entry jiwang kali ni yer..

daaaa..wassalam...







0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...