assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Monday, September 24, 2012

dah kena marah baru nak makan,,

as salam..dear diaries...
hai semua....

seperti biasa la kan.budak pemalas nak update apa yang patut untuk hari ni.. hewhewhew... mlm ni malam second aku keja mlm dgn kak ain.. wehuuu...harap semua ok.. aminn...

td aku dh kena mrh dgn sz sbb xmkn.. :(  padahal dh mkn dh kot pagi tadi.. mkn nsi lemak.. xsedap lgsung.. hahaha.. pas 2 pas kena marah trus la gaghkan hati call mcD.. i choose double cheese burger set besar ok.. haha. tamak haloba. n skng ni ada lagi separuh burger 2.. bwk g keja la jap g... hihihi.... 

xda gambar mkn mcd... boh gambaq mkn a&w pon jadi la kan...ni masa mkn kat a & w leisure mall...hehehe... gambar lama ni.. time student dulu2....

back to the topic.. dh kena marah baru nak makan... aku mmg slalu sgt suka buat mcm ni.. bila kena bebel baru la hegeh2 cari mkn.. tp kan.. sebanaqnya aku akan mkn apa yang di suruh kalau makanan ada depan mata... hahaha... kalau xdak apa nak makan 2 aku rela berlapaq  dari kuar g cari mkn sorg2... kecuali lah kalau btl2 lapaq baru aku buat keja gila 2  g kedai mkn sorg2... hahahah...fuhhh.. panjangnya... penat menaip..

ok lah, dh pukul 7 lebih la.. nk mandi smyang.. siap2.. nk g keja.. go go chaiyokk!!!


daa.. wsalam... :)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget