assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Friday, September 21, 2012

kisah story mori cik misi

assalamualaikum....
selamat malam semua.. sihat x?? kenyang x?? aku sihat wal afiat.. kenyang td tp skng dah lapaq balik.. td aku dinner samurai beef burger kat mcD titiwangsa... tp 2 tadi la aku kenyang..skng ni mula dah lapaq balik..sejak aku bekeja ni kan..senang sgt aku lapaq.. qeja nak makan ja.. penat sgt ka keja misi nih.. no komen la ye.. aku kadang2 tu takut la jugak kot2 ada symtom sakit apa2 ka.. sbb kuat sgt makan skng ni.. tp kan berita gembira berat badan aku dah naik ke 50 kg.. yes!!! lg 2 kilo aku kena carik untuk dapatkan berat badan ideal... hoyeahhh... ni semua berkat sz usung aku makan siang malam.. hahaha.. siannnnn dia.. dah naik dah berat badan aku... 

alkisahnya, berbalik kpda tajuk dia atas.. cik misi..aku dah bekerja sbg cik misi dah hampir 7 bulan..tup tup dah 7 bulan kan.. sat ja rasa.. tetap rasa freshie lagi.. byk bnda xtahu lagi... skng ni patient berlambak ok..aku ulang.. berlambak.. penat tw... sbb pnat kot yang aku kuat makan skng ni.. kalau sehari xdapat nasi rasanya mcm mmg akan lembik kot.. hahahah *AUTA*

eh, dah nak dekat sebulan aku x update blog ni kan... ish3... bizi sangat  lew tuewww...*geli tengkok tak dengar kite ckp mcm tu.. hahaha..lempang 5x kiri kanan.. haha bukan bizi mak jemah oiii, alkisahnya mls nak taip pnjang lebar ni... tambahan pulak xdak gambar nak tempek..mls la nak update kan.. kalau ada gambar bnyk2 ni baru semangat sket nak update kan.. gambar boleh menceritakan segalanya...eheemmm...

minggu lepas my besday taw.... xda apa pon yang special tahun ni.. cuma yang boleh buatkan aku terharu sket bila ada smbutan kecil2an kat wad.. alkisahnya begini, 13 september hari tu kan hari jadi aku.. i mean hari aku lahir..tarikh tu jugak wad aku wat rumah terbuka..jadi 2 dalam 1 sambut la besday skli..xdirancang ok.. pg 2 baru depa taw yang hari 2 besday aku.. pagi tu jugak sister suh mami belikan kek,, segan aku.. 

on the day.... susunan gambar xmengikut susunan... maap la yer..

ni la ghoper kaunter wad aku.. bersepah2... time ni ada call, time ni jugak depa sibuk nak bergambar.. aku plak dok tepi telepon.. bila ada call kena la jwb.. tp xmau miss bergambaq mcm ni la ghoper picnya... hahaha... 

hepi besday to me.... :)

kak reha, me, kak zura, sister finno, tina :P

fyi, this is mami sw20, and pada hari yang sma jugak mami ni dapat berita dinaikkan pangkat dari staff nurse ke KUP... bertukar baju  biru la pas ni...heheheuntuk amik berkat, aku pon menyupkan kek kat mami.. mana la nak tw.. lg 10 thn aku pulak dapat title 2..hehehe

ini semua muka staff2 baru sw20, aku, jaya,tina.wanie... :)

aku n wanie.... bestie


\
im happy dalam dunia baru sekarang....

me n mami jarum wad 20

bergambar dengan doc lisa....paling kanan skli 2 dokter lisa...

no caption... =,=

dr wardwork hari 2.... :)

sebahagian staff wad 20 hkl...

sister suap aku makan.. ko hado???? hahahha

sesi potong memotong lepas nyanyian lagu besday dilakukan... senyum nampak habis gigi2 belakang.


:)

dulu kecik2 ada la smbut2 mcm ni kat sekolah kan... bila dah besar pon smbut mcm ni segan la kan... hehehe.. this year no hadiah... tp kan.. pg2 tu aku dpt wish dari mak aku... nak tahu x apa mak aku wish??? dia guna sms you...
.............................................................................................................

situasinya mcm ni...
tettt tetttt... (bunyi msg masuk)

lovely mom: happy birthday my son..
aku : son 2 anak lelaki la mak.. kak ni perempuan... terima kasih
lovely mom: xpa la... anak mak jugak...
aku: ok.. nak cover malu la 2.. hehe
.................................................................................

sweet x mak ai... hehehe.. msg pon boleh silap.. terharu sbb dlm dok sibuk2 kqat tadika dia, sempat lagi msg anak pompuan dia kan... sweet x sweeet x.. hehehe...ingtkan dia lupa...mak siap pesan lg nt balik mak belanja malam.. yeyyy, ni la yang nak dengaq ni.. nak makan ketammm.... ketamm taw mak... :) xsabaq pulak nak balik rumah pas keja malam nt... hew3...

k la.... td ping sz xbalas...mkn ubat tido trus la 2.... aku pon dah ngantuk la.. besok keja ptg lagi.. yeeeyyyy..
dah3..lagi lama lg byk aku ngarutt. daaaaa...

wasalam... muahhh




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...