assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Monday, June 03, 2013

hey!! tolong jadi rajin sikit boleh???

as salam....
tgk tajuk pon dah tw kan... aku skng ni mls nk update blog sendiri.. hew3.. slalu ja bukak tp mls nak menaip sbbnya xdak berukband..kalau bkk pon guna henfon ja... henfon kecik.xbes kalau nk tulis cerita pnjang2.. heeee

las aku update bulan december..skng ni dh bulan june... see.. dah 6 bulan kan.. ish3.. tolong jadi rajin skit boleh x??? cerita weeding abang aku pon aku xdan nk cerita kan.. cita sal E-day aku pon tergantung kan.. haa. for your informatin(eceh, mcm ada org nk tw ja apa aku nk ckp kan?)... fyi, aku pon bakal nk tetttttt..... heheheheh... tunggu la yer..

eee... mcm2 la nk cerita tp sng ni aku onduty la... nt la aku kecek2 sz nk suh pasang unify... leh online slalu.. tetttt.. k la daaa... nt aku smbung k....

byee...mmuahhh
salam...
<3

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...