assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Friday, June 27, 2014

Nur azra amanda

As salam.... dah lama ibu xupdate blog..asyik jd silent reader je.. hihihi..
knapa bhsakn diri ni ibu?? Jeng jeng jeng... cuba tgk tajuk post ni.. haaaa..tanggal 9.5.14 jal 10.15 mlm..ibu dah slmt mlhirkan baby girl seberat 3.48kg.. namanya nur azra amanda binti saiful zakuan now(hari ini) azra dah berusia 50 hari...
Pnglmn yg xdapat dilupakn ketika mlahirkan azra.. hanya Allah je yg tw betapa seronok nya bila bergelar ibu.. ekceli aku nk cita pasal aku pna journet nk mlahirkn azra tp skng ni aku update gna fon je.. ssh nk taip pnjg2.. tunggu la nt ada masa aku share that experience. .
Skng ni alhamdulillah azra baik2 aja cuma kdg2 tu dia ada jugak buat perangai biasa la baby lg kan.. hihi
Ok la... nt aku share pic baby.. daaa..wassalam..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...