assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Friday, February 25, 2011

seram bila pikir hari esok

as salam semua....

seram bila pikir hari esok.. apa yg nak seram??? aku pon xtaw..
tp xsuka la hari sabtu ni...
org lain hari sabtu bersuka ria cuti dok umah rehat2 tp kami...
-
-
-
-
-
-
-
-
pikir hari esok
-
-
-
-
-

-
-
kami hari sabtu mst wajib ada cls.. aku ulang eh WAJIB... sgt xsuka..kalau cakap setiap sabtu minggu pertama ja yang ada cls ok la jugak.. ni setiap sabtu... benci benci benci... 4sure suma xsuka kan kalau tiap2 mgu mcm ni.. penat ooo....
ok meh aku cita cls apa yang ada setiap hari sabtu untuk tiap2 minggu...
kami ada 3 cls untuk 2 subject..1 cls untuk subject gerantology n 2 cls lagi untuk subject mental health... uwaaaa..... tanak p buleh??? tp aku ni cakap ja tanak p tp esok aku p jugak.. besa la kan... nak amik berkat.. muahaha.. walopon kadang2 tu xpaham 1 apa pon... just menghadirkan diri untuk dapat berkat...kan kan kan...(padahal g cls nak dptkan attendance ja)

esok untuk cls gerantology ok lagi.. coz 1 clas ja.. 1 cls= 1jam 30 minit... hehehe.. smntara nak pasang laptop nak pasang ni nak pasang 2,.. hbs la ms... hehe.. cian madam 2... slalu masa cls dia dihabiskan untuk benda2 yang xberfaedah mcm 2...haha.. dah la 1 cls ja... mcm2 dugaan la.tup2 dah habis masa....i lioke kalau semua cls ada dugaan mcm 2.. hahaha(jahat kan)

cls yng kedua lak mental health..2 cls=3 jam.. yg ni aku suka tp memandangkan lama sgt aku jadi bosan... bosan tatw apa nak wat lam lecture dia... asyk becakap ja.. 1 jam petama boleh lagi bagi tumpuan.. pas 2 minda mula melayang ntah kemana... 2 la aku... haha... mata ja tgk kat depan.. otak pikiaq bnda lain.. hahaha... yela... madam 2 pon dari mula msk smpai la nak keluaq.. asyik becakap ja.... hu3... rehat pon kejap ja.. xdan nak jalan2 xdan nak main2,,, ish qeja main ja kan...huhuh..

besok nak kena hadapi jugak hari sabtu... chaiyok2 untuk diri sendiri..
 sediakan gula2 sebanyak mungkin untuk mengelakkan diri anda tersengguk-sengguk dlm cls <-- ni pun pesanan untuk diri sendiri.hahaha...
besok jugak akan dengaq leteran ttg exm lepas.. haha..leteran positif or negatif.. wait n c jela.. harap2 yng ok jela... 

rasanya tajuk entry aku xda kena mengena dgn entry.. hahaa.. aku belasah ja letak tajuk.. hehehe...
peace....
-
-
-
-
peace no war.... =D

daaa.... wasalam...

2 comments:

Anis Akhir said...

hehe....sama la dgn kak anis gak...
tak blh cls lama2 sgt...huhu

lindariepin said...

hehe... betul3...
dok lam cls mcm cacing kepanasan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...