assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Saturday, April 30, 2011

i got this!!!

as salam...

last thursday, i got this...yeayyy... happy.... i don't know y he give this to me.but seriously i'm happy get this from him....tetiba lak nak beromputih kat sini.... hahaha...tapi2 nak cakap ni... aku dapat ni,,, yeayy!!!! lagi skali..saja nak bagi orang menyampah kan... pang*pang*

see... i got yellow watch.. the big one.... *dush* 

da lama aku xpakai jam digital cenggini. last aku pakai time skolah menengah kot.. pas 2 dah pakai jam ala2 perempuan melayu terakhir.. ala yang kecik molek 2... sebenqnya aku ada byk jam.. ok banyak sgt.. tp yang boleh guna 1 ja...2 pon dah buruk.. yang latest aku beli jam dekat masjid india.. nak tw harga bapa?? haaa... RM 5..hehe murah ja.. tp malangnya aku pakai 2 hari ja kot.. sedih... warna kuning cantik.. biasa la jam murah mst akan cepat rosak. bateri pon cepat habis. haha.. malas dah aku nak p tukaq bateri.. yang lain2 tok sah dok cita la.. beli memanjang tp xtahan.. haha... kalau nak tgk lam amari kat umah aku ni ada byk jam tp semua xberfungsi. leh wat koleksi jela.. mcm2 bentuk ada..warna...besar kecik.. suma ada...

tp skrg aku dah ada 2 jam balik....satu kecik 1 besaq... hehe.. selepas SZ bagi yang ni.. ada la 2.. kalau x aku asyk pakai yang 1 2 ja p mana pon...pas ni da boleh tukar2... hehe.. Thanx b! i love u..

motip? sja nak tunjuk lagi....gambar yang sama cuma posisi yang berbeza...

ok... apa motif incik SZ beli warna kuning??? xdapat dikenal pasti.. mungkin jam aku yang last aku beli warna kuning 2 da rosak kot.or mungkin dia rasa aku suka warna kuning kot.or mungkin dia nak wat surprice apa2 kot or bla bla bla... teheee.., apa2 pon aku suke bangat!!!

2 ja nak cakap kali ni...kalau menyambah jangan baca.. tekan je 'x' di sebelah kanan pc anda.. sekian..belog aku suka hati la aku nak buat apa, nak cerita apa nak tulis apa...tetiba lak nak emo cik lin ni... abaikan...hahaha..

tata titi tutu....

wasalam...


p/s love SZ.. jam kite da sama warna <3
hugs!!!...
skng ni SZ pngil aku hantu gg... ha3 kelaka..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget