assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Wednesday, April 20, 2011

selamat pagi cinta...

assalamualaikum with hello n hai....
selamau pagi cinta...
selamat pagi dunia..
selamat pagi kesayangan2 semua....
selamat pagi my dear buku nota diari alam maya.. *wink*

ok.. masalah belum selesai..... hohoiiii....
msalah sim  msh xdapat jalan penyelesaian.... hadoooiii..
mcm nak say bye2 je kat sim 2....

nak citer ni.., hari isnin lepas kuar konon2 nak g gunting rambut.. cari keedai gunting rambut yang berdekatan hampeh.. suma tutup.... agaknya tukang gunting 2 besalin kot.. xpon dorang dah kaya.. 2 sebab semua bepakat tutup kedai...dah semua tutup p la kedai yang jauh sket.. ok.. ada.. bukak.. boleh la.. dah penat mencari.. las2 jumpak.. hbs ja gunting rambut semua p la klinik tuuuttt.... pas 2 org kat klinik 2 ckp kat situ xdak apa yang aku nak... so, dia bagi no fon pakar ni... dgn kad2 skali... suh aku call dulu sblm nak p tkt nt ramai .... haha.. tp aku x call pon... hari selasa esoknya ...petang 2, aku p ja klinik pakar yang ada tertulis dkt kad 2 dgn mak... senang je pon...

pas2 pas 2.. sampai klinik 2.. dah mula takut..... waaaa.. apa dia nak wat kat aku ni... mak aku tnya mcm2... pas org kat klinik 2 jawab baru la lega sket.. xtakut sgt... then.... dia suh aku wat x-ray.... aku pon ikut kaka 2... p wat xray... dah setle semua.. g wat checkup bla bla bla... aku pon tataw menatang apa dia panggill.even aku student nurse tp aku xtaw.. hahaha.... mmg kena blajo byak lg ni....

ok dah habis.. dah nak balik.... tp kena p lagi appoinment ke 2... isnin ni.. 25/4/2011.... harap semua berjalan lancar.... amin... amin..... tp takut........... :'(...

ok guys... 2 ja aku nak cita.. nak bg ringan siket ketakutan nih.,... hehehe.....


mrs. SZ...^_^



daaa....
wasalam....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...