assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Saturday, August 13, 2011

eeauuuwww~

assalamualaikum... 
aku tgh bosan ni.... eh,, jap2... selamat berpuasa untuk hari ke 13 besok.. *wink2.... mana la nak taw kot2 ni puasa ramadhan kita yang terakhir ka kan.. so, sama2 la kita hayati bulan mulia ni..eececece...... :)
bebalik kepada bosan.. kui3.. aku bosan skng ni.. tgh wat statistic.. nak kena hntar besok.. semua dah siap cuma soalan first ja aku xsentuh apa lg.. dk tgu kawan2 aku ni siap.. konon2 nak bincang n buat sama2.. tp dah pukul 12 lebih skrg... alamatnya kena la tidur pukul 5 pg.. selepas sahur... :P

kami semua mmg mcm ni.. besok nk kena hantar malam sblm 2 baru nak kelam kabut.. tp aku chill lg boleh dok update blog kan... teheeee.... saja xmau bagi ngantok... 

jom usha2 apa yang aku nak merepek kali ni.... zassss!
ni beberapa tips yang aku nak bagi untuk kita nak tahu lelaki tu akan jadi bapa yang baik jika...jeng jeng jeng...


  • Dia berkata dia suka kanak-kanak,dan ingin mempunyai anak suatu hari nanti..:
  • Dia mempunyai minat untuk bertemu anak-anak kamu-jika kamu sudah berkahwin..:)
  • Dia datang kerumah dan membeli hadiah untuk anak2 anda tetapi selepas itu dia menghilangkan diri ini mungkin menjadi masalah..
  • Dia menunjukkan kepada anak-anak kamu dia ikhlas menyayangi dan menyukai ibu mereka
  • Dia membawa anak-anak kamu ketempat beribadat
  • Dia memiliki kerja yang bagus dan kerjaya yang mantap.
  • Dia baik hati dengan ibunya dan sering menghubungi ibunya..( anak emak tidak termasuk dalam point ini..) 
  • Dia mempunyai adik-beradik yang lebih muda daripadanya dan membantu ibunya mengasuh mereka ketika kecil.
  • Dia mempunyai haiwan peliharaan yang dijaga dengan baik.
  • Dia mengemas rumah atau bilik dengan rapi dan memasak lauk yang ringkas..-maksudnye pandai masakla kot..heeee
  • Dia mempunyai keinginan untuk menyara anak-anak kamu dan kamu sendiri.
  • Dia boleh dan sanggup merawat anak-anak yang mencederakan dirinya sendri..jika dia takot kepada darah ini mungkin masalah besar jika dia mengaku dia adalah seorang DOKTOR..
  • Melihat lampin budak adalah perkara biasa baginya.
  • Dia pandai melayan anak-anak kamu..seperti bermain di taman permainan atau pantai dll..
  • Dia tenang sahaja apabila anak-anak kamu menumpahkan makanan atau minuman ke atasnya atau meninggalkan jejak lumpur di dalam kereta yang baru dibelinya.
  • Dia boleh bermain olahraga bersama anak -anak kamu dan membiarkan ank-anak kamu menang sekali sekala..- menewaskan anak kecil yang berusia 8 tahun dan mengejeknya ini bukan perkara baik bagi lelaki tersebut..-reject terus nak jadi bapak..:p
  • Dia sudi mengajar kamu bermain sukan..ini bermaksud dia mempunyai kesabaran yang tinggi
  • Dia sanggup hadir ke majlis keluarga kamu walaupun menyedari ibu kamu selalu mengusik setiap kali ada lelaki baru yang hadir ke majlis nya.
  • Dia menunjuk minat yang mendalam ke atas prestasi sekolah anak kamu dan selalu memberi nasihat untuk mendapat keputusan cemerlang.
  • Walaupun dia berlemah lembut dengan anak-anak tetapi dia juga kadang-kadang bersikap tegas dengan mereka..( walaupun kamu mungkin tidak mahu dia mula merotan anak-anak kamu setengah jam selepas bertemu.Memang kanak-kanak nakal tetapi merotan mereka ketika baru bertemu agak MELAMPAU...okay
  • Dia mudah memaafkan walaupun ketika perbuatan tindakan si anak seolah-olah tidak dapat dimaafkan.
hahaha... ok.. mereka dah siap kerja mereka.. so, aku nak sambung wat soalan no 1... daaaa... bye...
wassalam  :))

2 comments:

Nica said...

okey. in ada ciri nombot tujuh. (anak emak mungkin)
hehe

lindariepin said...

ahhaa.. serious??? bagus la kalau anak emak... nisah boleh la tumpang 2 kaki.. :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget