assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Monday, August 15, 2011

hanya nak lepaskan geram

assalamualaikum... 

mungkin entry ni agak kasar tp aku rasa cara ni ja yang akau mampu buat untuk lepaskan apa yang terbuku di hati... ekekeke....  :'p

letak pic besaq2 nak cakap yang aku tengah sakit hati! hua hua hua

aku paling BENCI  kalau ada orang 2 dia nak kata kat kita tp wat2 mcm xda apa2 berlaku... wat2 mcm busy wat benda lain... padahal tgh dok mengata orang tu...kah kah kah.. aku xambil hati pon... aku tw.. bagi aku kalau aku xkacau hidup orang so orang pon xpayah la nak kacau hidup aku...pelis la jadi orang dewasa sikit.... cara yang hampa2 suma buat tu dah lapok la... skng ni dah moden la. xpayah la nak kutuk2 or kata2 orang guna cara !#@# mcm tu... kah kah kah!

so, kepada yang makan cili sila terasa pedasnya. kadang2 semua orang dalam dunia ni bukan boleh pecaya sgt kan... hoho... baik di depan tp belakang kita kutuk2. penah jugak aku dengar yang kdg2 kawan baik sendiri pon dok kutuk2 kawan baik sendiri.. mcm tu ka kawan??? bila sesah mintak tolong bukan main.. bila dah senang lupa diri.. ceh...xpayah nak belakon sgt la.. xkan dapat anugerah pelakon terbaik pon.. dapat dosa lagi ada..haiseh.. harap sgt xjadi la kat aku or kawan2 aku.. werk! sapa2 yang dok sakit hati kat aku ka dok kata aku ka.. silakan... moga Allah balas perbuatan hampa 2 dengan setimpal-timpalnya.. aku mmg xda hak nak balas2 or nak berdendam ni... wat biasa sudah walaupon kecik jugak hati ni kalau mmg betoi kawan sendiri wat kita mcm 2... eh, tadi bukan main marah tp tiba2 jadi toucing lak kan...

p/s: harap sgt org2 yang berkenaan baca apa yang aku tulis ni... muahahaha( gelak jahat)

assignment aku dah siap!alhamdulillah...tunggu masa nak print ja...harap2 xda dah pembetulan apa2 lepas ni.. dah malas dah nak edit2 semua ni... hoyeahhhh....aku boleh senyum sampai ke telinga...
pas ni kena study pulak sbb minggu depan ada midsemester exam..hehehe... ;)

thanks for reading.. bubuiiii...

wassalam..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget