assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Thursday, October 06, 2011

i'm aready 21 years old :P

assalamualaikum...
hai peeps!!!


hye ! hye ! hye !


petang tadi sgt la panas sebab tbe2 black out.. xboleh nak online... hukhukhuk dah black out ni mmg salah 1 alasan aku la untuk menangguhkan kerja2 mentelaah... kahkahkah nak stdy panas2 mmg tak la... teheee... pas 2 boleh pulak TERlena.. mmg kuat tidoq la kan... panas panas pon aku boleh bantai tidoq.. tp aku tidoq xlama pon.. sat ja ada la dalam 40 minit (xlama ka 2???) 

motif???? kah kah kah...

bangun2 tiba2 ja teringin nak makan eskrim... MAGNUM.... uwaaa.. tp nak cari mana ptg2 ni kan, aku ni byk songeh kan.. mcm2 aku nak makan.. dulu nak makan lasagna. ni nak mkn MAGNUM pulak...tolong bagi penampo sat... hahaha..


berbalik kepada title entry di atas , saja nak bagi tau yang umur aku dah 21 . diulangi 21 tahun oke .. tapi kekadang terasa diri nie cam budak 5 , 6 tahun yang perlu dicontrol untuk buat sume menda , isk3 . * kesian kan*

siyes aku cakap aku tak suka , very very very very the tak suka lah . aku dah besar oke , dah boleh pikir mana elok n tak elok . tak perlu nak marah marah kalau aku tak buat menda yang tak salah . rilex2 sudah kan , tak payah nak serabutkan kepala hotak nak jaga tepi kain aku... hahahaha.. kan dah terkasar bahasa.

kesimpulan nye , aku ngaku aku memang degil yang teramat , nie lah aku . kalau aku rasa aku tak salah , aku melawan . kalau rasa aku salah pon , aku melawan gak , haha ! cam mano tue ? aku nak menang gak walaupun aku taw yang aku akan kalah... :D 

hahaha.. dengan umur aku yang dah 21 ni... aku dah boleh mengundi.. aku dah suh mak aku daftarkan aku mengundi.. semangat you.... hahaha... semangat nak mengundi ni mst ada walaupun xtaw apa2.. 

ok usia makin bertambah tp perangai still mcm budak2 lagi.. manja itu ini.. yeke mak??? akak rasa akak dah jadi budak besar yang can handle everyting by myself.. dgn usia yang dah menjangkau 21 years old ni.. byk yang aku wish.. bukan wish dari segi hadiah or watever.. tp wish dari segi akhlak, peribadi, pertuturan n macam2 lagi lah...selain tu aku nak jadi a better person untuk agama, family aku, untuk society, untuk kawan2 aku, untuk bakal husband aku.. n untuk semua,,,amin~ amin~ amin~


p/s : aku berasa giler2 punya  stress sejak dua menjak nie.. macam2 benda aku nak pikir.... besday aku dah lepas taw.. 13 september yang lalu... kuikuikui.... :)


daaaa... wassalam..


thanks for reading! 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...