assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Monday, October 03, 2011

krok krek krok krek..*bunyi perut lapar

assalamualaikum...
huhuhuhu.entry kalu ni padat dan ringkas je..

krok krek krok krek..*bunyi perut lapar
hebat ka perut aku.bunyi macam transformer la pulak. hahaha...

ok lah... straighh to the point jela...
aku lapar sbnqnya... !!!! hahaha...

aku xmau jadi tengkorak mcm kat atas ni...

ayoyooo.... amma  apppaa.. i'm hungry.... peliss!!! sent me food...

n sapa2 yang tergerak hati nak hntaq makanan kat aku silakan la yer.. kot2 abg2 mcD nak delivery ka.. abg2 Pizza nak wat PHD ka kat aku.. dialu alukan.. aku skng ada atas bukit.. tunggu masa ja nak terjun bukit.. bek cepat sket....

sedap ni.. hot lagi.....

yang ni pon boleh jugak...

kalau xda yang mcD punya pon... yang macam ni pon ok...

hahaha.. demand!

sedapnya....balik kg nt nak buat la... tekad!!

google.. tgk mcm ni pun dah sedapp.. uhhhhh....

yummy.... mkn panas2 ni sedapnya... meleh ayaq liuq.

mcm ni pun dah nmpak sedap... lama xmakn nasi kerabu....

sekadar gambar hiasan suma nih... saja aku letak gambaq byk2...sbb kot2 pas tgk gambaq sat g trus aku kenyang... hahahaha... auta belaka...

bila lapaq mcm2 bnda akan aku buat.... so, sblm aku jadi raksasa kecik yang akan makan org bek aku chou dulu......

dah la.. 
bubui... 

wasalam...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget