assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Saturday, November 12, 2011

3 tahun sudaa....

assalamualaikum.... happy saturday... 

first of all.. aku nak ucap hepi engagement day untuk satu2nya abang yang aku ada.. hari ni 12.11.2011 abg aku tunang... tahniah yer... aku xdapat balik coz mcm xsempat kalau aku balik.. semalam aku shft petang.. minggu depan shft pagi.. kalau aku balik masa aku dihabiskan dalam perjalanan je.so, amk aku cakap xpayah la balik... sob sob sob...

tp kan tapi kan.. aku bukan nak cite sal cite sedih.. cite sedih sebab xdapat balik untuk function di rumah mmg sedih... tp ianya digantikan dengan farewell hi-tea... hehehe.. function ni sempena majlis perpisahan kitorang untuk stdnt2 year 3 semester 2.. dah habis belajar kan... kejap je rasa 3 tahun tu... function ni buat dekat hotel seri cempaka, cheras, kl... ala dekat bangunan PGRM... dia punya food not bad la... sedap. banyak.. sampai xtermakan pon... nasib xbawak tupperware..  kalau takk dah tapau bawak balik dah.. (perangai hodoh kan)

opss.. lupe lak.. theme untuk party kali ni florist..so, sume pakat pakai baju ikut tema la... bunga2.. aku pon baju ada la sikit bunga2... hehehe... kire ikut tema jugak la kan... hermmm.. tp ada jugak yang pakai baju xikut tema.. hantam saja la bu.... 

lets picture tell everythings... xda pon snap pic food sebab masing2 perut dah lapar. so, nampak makan lupe semua... hihihi...

gambar mula2 mesti la menepek muka sendiri.. hahaha.. baru orang lain boleh kenal siapa pemilik blog ni sebenarnya,,,,:)


sebelum masuk ke dalam haruslah bergembira mensnap pic banyak2... so ini salah satunya... aku snap pic ni dengan my roomate.... :) 

ini pun salah satu kerja kami sebelum melangkah masuk ke dalam... snap pic 2324354564 juta kali... (ok, ini tipu).. ni dengan idah... housemate..

ni dah dekat dalam... masing2 muka kekenyangan.... aku?? haruslah tunjukkan gigi besi kepada semua.. aku rasa.. semua gambar aku senyum nampak gigi.. kenapa eh???

aku saja menepek di celah2 mereka berdua.... mereka berdua ni sangat rapat oke... tang kiri is harlina... yang kanan is kak hana... :)

menyibukkan diri sebagai artis.. mengajak orang bergambar ialah salah 1 hobi aku... tereng teng teng :)

ini aku punya coursemate.... ni je yang pic yang ada kat aku.. pic semua xda kat aku.. ada dekat org lain.. nt bila dah dapat aku upload k... teheee.....

ini semua aku punya housemate.... 7 orang semuanya... kami buat stage kat depan mcm kami punya stge,. hahaha... :)

ni aku nak habaq mai.... this is aku punya group posting.... 3 tahun aku dok ngn depa ni kalu p posting praktikal kat hospital... bekerjasama amalan mulia.... eceeehhhh...

banyak lagi gambaq sebenaqnya... tp mcm biasa lah.. semua nak upload lambat la kan.. so, aku tunjuk yang ni jela dulu..... huhuhu.. yang lain 2 dalam simpanan aku jela... kalau rajin nt aku upload yer...

event tadi: mula2 tunggu semua mai dulu.. pas 2 makan... pas 2 prof cakap2 kat depan.. prof ada la bagi kata2 nasihat, kata2 semangat untuk kami ni teruskan hidup di alam pekerjaan nanti.. nurses to be!

bersemangat prof memberi ucapan kat depan....

pas 2 cabutan bertuah.... aku dapat jugak taw... kira bertuah la jugak aku ni.. hahaha... walaupun selalu ja bernasib malang tp hari ni bertuah.. dapat ape nak tahu tak?? aku dapat tempat letak business kad... so, pas ni semua org kena nagi business card kat aku la... hahahha... baru aku leh manfaatkan hadiah yang aku dapat tu... pas cabutan bertuah semua.. sambung makan2 lagi.... lepas 2 acara karoke... yang ni syok.. ada 2 penyanyi taw...meh aku nak tunjuk.....

kiri tu noniey, kanan tu idah.... dua2 nyanyi lagi siti nurhaliza :)

ok.. lepas je sessi nyanyi2.... ada sesi pertukaran hadiah. ni untuk batch kitorang je.... kitorang bawa hadia sorang satu then tukar sesama sendri... kiranta semua akan dapat hadiah la... :))

dalam kul 5 pm.... kitorang balik...kalau boleh nak stay je kat hotel 2... nak makan untuk dinner skali. tp malam ada orang guna hotel tu untuk function lain pulak, so kena la berambus.....

sebelum buat ucapan penutup aku nak suh korang tgk pic ni dulu.. jeng jeng jeng....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

 
ini anak pak cik ariffin... hak milik SZ insyaALLAH.. eh,kat atas 2 ketam goreng berempah... makan sampai xhabis... membazir ... tetiba lapar balik bila teringat ketam yang xhabis di makan tadi sob sob sob..

ok.. dah habis cerita untuk kali ini... harap lepasni ada lagi cerita2 menarik yang aku akan kongsi dengan saudara saudari sekalian.... till here...see you later....

pecah kaca pecah gelas.. lepas baca harap balas....

ok.. bai...
wassalam...

nota kaki: lagi sebulan nak exam lembaga jururawat malaysia.. aku xstart ape pon lagi.. n lagi sebulan jugak aku akan tinggalkan Kuala Lumpur n tinggalkan org tersayang... hermmm.. sedih la pulak.... tp bak kata pepatah jauh dimata dekat dihati... tadaaa :)

1 comments:

Asy Faro said...

salam kenal. -Asy Faro.
setiap kali menulis entry d blog, aku target nak menceriakan dan mencuit hati sesiapa saja yang membaca. Jadi nak ajak kau usha blog aku untuk mengetahui kritikan dan pendapat terhadap penulisan aku. be my follower is an extra bonus for me (if n only if u find my blog interesting) =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...