assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Friday, November 11, 2011

malam yang dingin

assalamualaikum...
xjawab dosa... kehkehkeh... ini cerita semalam... aku mmg suka wat ebtry pasal benda yang dah.ok. fine.. xsuka??? boleh blah dari hidup aku.... amboi ayat... bukan main kan.. xde la.. lawak je pagi2 jumaat nih....


ok2.. sambung cerita semalam.. semalam adalah suatu malam yang dingin..selain menyumpah seranah nyamuk yang dok buat racing kat telinga aku mati katak dan menahan perut yang lapar.. malas dah nak turun masak sebab dah lewat. kerja lain yang berfaedah aku buat semalam ialah mengerling fon supaya berbunyi tettt tetttt (bunyi massage).. tp makin lama pandang makin sakit hati.. sebab apa?? sebab tak bunyi-bunyi pon..so, that mean xda sapa pon nak msg aku.. ok fine! aku xramai kawan.. huhuhu...

pas 2 layan hot.fm smbil nak layan mata untuk pejam sepenuhnya. tp semua lagu malam tadi sedih2 je.. nak kata aku putus cinta xda pulak. tp apesal la lagu semua macam nak suh aku nangis.. @#%$#%... huk3... pas 2 tgk jam dah 1.00 am.. aku xtido lagi.. adooii...pikir macam2 berangan macam2...tup2 tido... aku terbangun pagi tadi dah pukul 9 pagi...(nsb baik cuti.. kalau xterlepas dah subuh) hahaha... memang dingin la malam tadi kan.. tido xsedar2... 

2 jela nak bebel pagi2 ni...mcm xda point je kan.. xpe la.. aku wat blog ni untuk aku sendiri.. aku bosan2 aku cite la kat blog ni... xda kaitan pon ngn sesape...hahahaa(gelak sopan) jap lagi g posting.. besok ada farewell hi tea.. xsabar nak tgk baju ape yang diorang pakai... mesti meletop kan... kihkihkih.. nak makan puas2...  :) doa hidup aku bahagia dunia akhirat yer.. thankss.. mmmuaahhhh !

daaa.. wassalam...  

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...