assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Friday, December 30, 2011

gambar kenangan aku dgn si dia

assalamualaikum.... skng ni jam kat lappy aku menunjukkan pukul 12.01am..aku mls nk tido awal2... heee awal ke??? ahhh.. awal lagi nih sebab aku mmg slalu tido lmbat.. hurhurhur...

pas 2 aku terrajen plak kemas bilik malam ni.. mmg aku sukan ubah suai tempat duduk benda yang ada dalam bilik ni... dah xda keja sgt kan. mcm ni la... pas 2 kan.. tiba2 terbelek la album.. dalam album tu semua gambar  kenangan aku dan dia dan dia dan dia...semua diaa.semua dia.. huhuhu..tiba2 sebak dihati bila tgk balik semua gambar tu...huk3... sob sob sob..

berbalik kepada tajuk entry.. kenangan.. pas tgk gambar tu mula la aku mengimbas kembali segala kenangan yang ada yang kami pernah lalui bersama..pernah makan bersama.. pernah pergi ke kelas bersama..pernah kena denda sama2...slalu stady sama2..stay up kat skool pon sama2.. sapa xsedih kan.. skng semua dah wat asing2.. apa kabar dia di sana kan.. harap2 dia xlupa kat aku.. sebab aku sentiasa ingan kenangan yang pernah kami lalui....

sekarang semua dah ada laluan hidup sendiri...aku dah wat hal aku.. dia dia dia dan dia pon dah wat hal sendiri.. tp kami tetap berhubung.. walopon jarang berhubung  melalui telefon, surat menyurat.. tp kami still contact melalui FB...nasib baik ada fb.. aku boleh la lepas rindu aku tgk gambar2 dia... tahu apa yang dia tengah buat.. bla bla bla... tq fb!

ni ada beberapa gambar aku bersama si dia semasa kami bersama dulu.. semua gambar ni sentiasa ada dalam ingatan aku.......
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
siapakah??? si dia???
-
-
-
-
-
-
-
-
-


-

-
-
-
-
ini kenangan bersama jannah md isa. a.k.a. butet.... hewhewhew....kenangan main boling kat espie.. :)

ini pulak aku bergambar dengan cik yan.... izyanti kamaruzzaman... time dinner form 5 '07 kat smk sultan badlishah.. tgk la aku time ni.. mok mok betul... :)

this is fatin farhana. a.k.a tin2.. gambar is taken dekat giant kulim... pas tgk wayang cite twillight.. :) seyes aku rindu gila kat dia...

ni hazwani hamid... nama glemer dia hazketebal... kihkihkih.... ni gambar time kenuri kat umah butet... :)

gambar ni aku bersama si dia.. si dia ni bernama siti noor atiqah... snao... ketua aspuri time 07.. gambar ni kenangan masa raya 2011 baru2 ni... :)

ini hayatun sobariah a.k.a. tun.... sgt2 la baik n sgt2 la tabah... :) same mcm kat atas.. gambar time raya... 

ini pulak kekasih hati bernama farhanim.. anim nama panggilan.. dia la slalu mai amik aku kat umah kalau nak kuar time mak aku xkasi bawak keta dolu2.. heee~rindu la zaman2 dulu.. dia ni bawak keta laju ooo... sweet orgnya!

 ini pulak fatin nor ain.. kekasih awal aku... heee. nama glemor dia tin ayu sebab dia ayu2 gitu.pic taken at kfc...:)

ini mirah zainoddin... dia ni comel.. ni gambar kat kfc...:)

haa.. ini pulak umi salmah.. sgt la periang... n sgt la suka gelak.. kekasih aku yang ni mmg gila2 sket... ni pon pic time raya 2011 lepas.. rindu la nak dengaq dia ni gelak...


this is kekasih aku dari form 1 sampai form 5.. setia pada yang 1 sebab kami sekelas.. xpenah berubah.. nama manja dia pot.. nama ic dia fazilah... ni gambar hari last kat skool... :)

ini pulak mereka2 yang ,menemani aku setadi kat bilik multimedia...hehehe.. stay up ramai2.. makan laksa sama2.. makan kopok lekor sama2.. rindu sgt zaman tu... nama kumpulan kami G8.. nama ni diambil ada sejarah dia.. hik3.. ahli2 G8 ni dari atas pipah,nik,pot, arini, una.. bawah pulak aku, ya'a, fatin... rindunya kat depaa....

ni pulak group pingko2.. group budak nakal kat asrama.. slalu sgt xturun setadi, slalu sgt x p rokol, slalu sgt curi2 tgk tv.. hahaha.. sgt best dengan mereka2 ni.sgt eringin nk p balik ke zaman2 ni... :)))

haaa... ni semua gambar kenangan aku dengan si dia. dia. dia.. dia... dan mereka. merekaa.... sgt2 suka kenangan time ni.. nak ke zaman tu balik boleh???banyaknya gambaq.. sori kalau buat tenet korang loading slow.. hewhewhew....

seriosly aku ckp aku sgt rindu kenangan dengan si dia di atas..bila agaknya boleh jumpa lagi kan... apa2 pon aku ttp mendoakan yang terbaik untuk mereka2 untuk semua kawan2 aku... semoga kita menjadi sahabat dunia akhirat..amiin...

ok itu saja untuk kali ini.. selamat malam..mimpi indah.. 
daaaa... wassalam...

eh, jap2.. besok my incik syg nak dtg penang.. hew3.. seronok... :)) 
lama da xjmpe..
hope semuanya selamat..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...