assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Friday, December 23, 2011

matlamat

assalamualaikum....

salam jumaat semua....haaaa,ni nak share ni...baca jgn x baca oke!


pernah main bola? pernah try main bola tak ada gol? ataupun.. pernah main netball tak ada tiang jaring? bola tu akan berlegar-legar je tanpa ada hala tuju. smpai lama-lama bosan main. sebab tak ada tujuan yang nk dicapai.


masa sekolah rendah dulu, matlamat aku nak dapat 5A UPSR n masuk sekolah asrama..alhamdulillah aku dapat 4A1B ja..n masuk skolah asrama... masa sekolah menengah pulak, matlamat aku nk jadikan hidup masa tu paling bermakna sekali... and aku dapat kawan2 yang sgt baik sgt ngm dengan aku..PMR aku alhamdulillah... aku still lagi sekolah kat skolah yang sama dari form ! sampai form 5.. alhamdulillah..pas 2,  masa SPM matlamat aku, nk skor kawkaw pastu sambung blajar kat U. tapi aku xda la skor sgt lam SPM.. alhamdulillah aku dapat result yang boleh mak abah aku bangga walaupun xda la segempak NUR AMALINA ...n matlamat aku nak masuk U tercapai jugak walaupun aku lepas ni hanya jadi seorang nurse.. ehee... alhamdulillah..

itu semua MATLAMAT HIDUP aku. sampai aku lupa,MATLAMAT MATI aku nnti macam mana? aku xpenah pon pikir matlamat mati aku.. aku ni insan yang mcm mana aku pon xtaw...sob sob sob..


p/s: patutlah hidup aku semakin hari semakin bosan... jom lepas ni sama2 kita tingkatkan amalanb untuk matlamat mati kita....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...