assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Wednesday, December 21, 2011

stalker terhebat wuuuuuu

assalamualaikum semua....
masuk entry kali ni dah entry ke 4 untuk malam ni.. giat sungguh aku malam ni kan.. teheheeeee

nak makan tuuuuu....*tetiba

bila takdak keja *sebenarnya keje bertimbun*  bilik x kemas lagi... bju x iron lagik...aku akan jadi stalker terhebat.tapi biasanya aku senyap2 ja jadi stalker terhebat nih... huar huar huar. niat aku baek.just nak tau apa benda yang dah jadi kt sekeliling aku. 2 ja niat utama aku sebenarnya... baru2 nie pulak musim orang clash ramai gila oi..sumpah ramai gila2   aku jadi la terstalker kejap.sebab dulu dorang2 yang dah clash ni rajin upload pic dengan awek, yela,awek pon cun.cantik....rugi oi kalau tak tayang.boleh mcm tu????

then selepas beberapa bulan/minggu..err..status yang kecewa dan berbaur kemarahan timbul pulak..dengan menjadi stalker terhebat,aku tgok2 .oh.dah takdak gmbaq awek dlm profile pic..oh..album bersama si sayang dah pon di delate. huar huar huar...

ada jugak lagi satu kes..dah dekat dua tiga boipreng dengan gelpreng dok tukaq..mybe carik keserasian yang susah nak berserasi kot..nevermind.hak masing-masing kan  .muda lagi kan..ni la masenye nak tukar2..esok da kawen only one aje kan??? boleh mcm 2??? hak masing2 kan.. diam sudaa.. tgk ja dari jauh.. stalker terhebak abat ni..

aku pon tataw apa miotif entry aku kali ni.... hak hak hak....

k bai.have a nice day esok.. :D

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget