assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Monday, January 09, 2012

1 tahun 11 bulan

assalamualaikum....
hai semua.. lepas tahun baru 2012 ni entry ke 2 aku untuk tahun ni.. malas gila nak menaip padahal ada byk ja cita yang nak share dalam diari ni.. ehek...

belum terlambat lagi kot kalau aku nak wish Happy New Year 2012... harap tahun baru 2012 ni memberi manfaat kepada kita semua...
hari ni dah 8.1.2012, adalah hari dimana aku n SZ dah sama2 gaduh sama2 hepi sama2 couple selama 1 tahun 11 bulan..hewww.. alhamdulillah... selama masa ni jugak banyak yang kami alami,suka.duka datang setiap masa....pagi hepi tba2 mai tgh hari gaduh.. haha kau ado??? tp gaduh pun  xlama.. kejap je... pas 2 ok la....
kadang2 tu ada jugak la perbezaan pendapat,perbezaan pandangan.. sorang ckp yang ni sorang nak cakap yang tu.. hihihi.. aku ni pulak suka je bangkang apa dia ckp.. saja.... tp alhamdulillah... semua ok wat ms sknrg. hope akan ok selama-lamanya.. Amin...

1 tahun 11 bulan bukan masa yang sinkat u olll... lama jugak tu..kalau kita menabung dalam tabung buah nyiok(aku ada tabung ni ja) n  kalau kumpul2 dalam ms 1 tahun 11 bulan  mungkin dah boleh penuh tabung tu...hehe.. ni aku nak cakap yang aku ngn sz dah lama.. hehehe... dalam hubungan ni jugak la yang telah mengajar aku erti kehidupan n membuatkan aku bertambah dewasa...dah dewasa dah anak pak cik pin ni.. hew3...

dear SZ, 
sy merasa bahagia selama 1 tahun 11 bulan dgn kamu,moga hubungan ini akan terus ke tahap selanjutnya.. amin....tiba2 nak jiwang sket boleh.....hehe-->
selain mengingatimu, tak da yang lebih penting bagiku. semoga Allahselalu melimpahkan cintaNya di hatimu...

ok.. entry kali ni banyak aku merapu... xmacam entry INI dan INI JUGA..kali ni punya entry ringkas dan padat... hehehe...

<3

0k... c u next entry....
wasalam..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...