assalamualaikum,welcome to my blog.be a good stalker..jgn lupa leave your comment.hugs!!!

Friday, May 18, 2012

sweetnya

as salam readers...

woah dah lama aku x update blog ni... dulu time stdnt hari2 aku cerita kisah aku kat sini sampaikan aku rasa org pon dah muak nak baca entry sememeh aku 2 kan.. tp skng ni rasa mcm xdak ms nak buat semua 2.. hik3.. bajet mcm bizi sgt kan misi ni...hikhikhik.. 

fyi, aku kat kl ni boleh katakan hari2 aku kuar ngn sz... mst sz dah bosan kan ngn aku.. huhu..kalau aku keja ptg, pg 2 kitorg kuaq mkn sarapan..n balik keja akan kuaq lagi p mkn mlm pulak... n kalau aku keja pagi..ptg or malam 2 kitorang kuaq mkn or jln2.kiranya aku kat sini banyak makan la.ada pecaya x??. 2 jela rutin harian aku kat sini.. isnin lepas aku perang besar ngn sz... aku rasa yg ni plng teruk kot aku beperang ngn dia..aku ingtkan hari 2 mcm dah xda harapan ja hubungan kami berdua ni. tp alhamdulillah,semuanya dah kembali normal..msg2 dah berjanji untuk sama2 berubah ke arah kebaikan...

kat sini aku nak selitkan sikit cerita betapa sweetnya Rasulullah dlm bercinta dgn isteriNya
..
Saiditina Aishah r.a dan Rasulullah s.a.w menggunakan panggilan nama sendiri antara satu sama lain yang melambangkan cinta merekaDia (Aishah) bertanya kepada Rasulullah bagaimana Baginda menggambarkan 
cinta untuknya.
 Rasulullah seraya menjawab

"Seperti simpulan yang mengikat dengan kukuh"

Lebih banyak kita meruntun simpulan, semakin kuat lah ikatan itu.

Sesekali Saidatina Aisyah r.a akan bertanya manja

"Bagaimana dengan ikatan itu? Ya Rasullah"

 Rasulullah s.a.w menjawab,

 "Ia sentiasa kukuh seperti hari kau bertanya Ya Aishah "

***
SubhanaALLAH, sweet bukan Rasulullah. Disamping Baginda sibuk menyebarkan dakwah, kemain romantik Baginda jaga hubungan dengan isteri. nak cari suami macam ni lah.sz boleh jd x mcm ni ehh ehh,try da best!!! :')  

k lah, entry kali ni sampai sini jela.. no idea nak taip apa lagi... eh, maybank 2 u aku dah xkena block..hoorey, senang la nak cek gaji dah msk blom.. xpayah g ATM kan.. hui3...seronok... lg satu kan, nak ckp ni malam ni kan aku first time keja malam.. bedebar la rasa.. takut pon ada jugak.harap semua nya ok jela.. xdak yang x ok.. hik3..so, i need rest untuk energy mlm ni.. nanti bila aku free2 aku tulis lagi kat sini ekkkkk.. daaaaa...

wassalam..lebiu...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...